Gestelev Kirke

Gestelev Kirke er gammel landsbykirke der ligger nu i et vejkryds i Gestelev, som det der samler Gestelev, Gestelevlunde og Palleshave. Se kirken samt vejvisning her

Der er ud over forsamlingshuset i dag ikke andre mødesteder i Gestelev end kirken. Vi bestræber os på i Gestelev kirke at holde gudstjenester så alle kan være med. Der er ind imellem kaffe og kage efter søndagsgudstjenesten, fordi det sociale også er en vigtig del af det at gå i kirke.

Derudover har vi mange ting for børn. Vi har mailliste man kan komme på, og så få en liste påmindelse når der sker noget for børnene.

Det gælder for både Herringe og Gestelev kirker, at de er som vi ser det et godt sted at mødes, for her mødes vi på tværs af alder og de sædvanlige skel.

Man er altid velkommen til at kontakte præsten med ideer, eller hvis man gerne vil hjælpe, bage en kage, eller andet.